Stränga föräldrar?

Fråga: Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart två månader. Vi är 16 år båda två, och ett STORT problem i båtar förhållande är hans pappa. Han får inte göra någonting för sin pappa, vara ute till max 23.00 på helgerna, får inte sova över med mig eller nånting, och jag blir så sjukt frustrerad av det! Det är ju inte min pojkväns
Svar: detta är ett problem som brukar uppkomma i många förhållnden. Dock bland yngre.. Vi tycker att 16 är en ålder där föräldrarna borde ha släppt på kopplet mer än vad din pojkväns pappa verkar ha gjort. Vi tycker att du borde prata med din pojkvän om det så att han kan prata med sin pappa så att de kan komma överens om något tillsammans för som det är nu känns det väldigt orättvist. Sådanahär problem brukar uppkomma när det är föräldrar från andra kulturer som har andra regler. Visst, de måste accepteras men det är ändå värt chansen att din pojkvän pratar med sin pappa. Eftersom att ett förhållande kommer ta stryk av problemet. Du får gärna berätta hur det gick , och lycka till :)  Kram  / Sandra & josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0