Hur påbörjar man något?

Fråga:

hej igen nu har jag en fråga som jag skulle vilja få svar på så fort som möjligt.... när jag gick i 5 så vare en kille i 6 an som jag tyckte var skit snygg. Han heter Wiktor. sedan byte han till högstadiet sedan och jag kan inte sluta tänka på honom... hela min klass vet om de till och med hanns lille bror Oliwer som går i min klass. jag vet inte vad jag ska göra ?? efter sommarn kommer jag gå i samma skola som han igen och vi kommer se varandra. hur ska man typ våga säga hej eller våga prata med honom överhuvud taget?? alla kompisar säger att jag ska glömma honom för att det kommer aldrig hända något mellan oss!?
SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA ??????????????????

Svar:
Hej, förlåt att det har tagit sån tid innan vi svarade, vi ska skärpa oss vi lovar!
Men vi tycker inte att du ska lyssna på dina kompisar som säger att du ska glömma honom för kärlek handlar om att chansa och ta risker. Om du inte kan sluta tänka på honom så är det ju verkligen något med den där killen som inte går att släppa taget om. Börja snacka med honom lite redan nu? Lägg till honom och skriv till honom på Facebook, smsa honom och börja lite smått snacka med honom och ser vart det leder? Och om du börjar snacka med honom under sommarlovet så kommer det ju inte vara lika svårt att säga hej eller prata med honom när du väl börjar skolan sen. Så börja snacka med honom redan nu , vad väntar du på tjejen!

Lycka till och skriv gärna tillbaka till oss och berätta hur allt är och hur det har gått , skriv också tillbaka om det är något mer som du undrar över. Ha det bra!

/ Sandra & Josse,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0