Puss förbi

Fråga : hej jag har ett väldigt stort problem ( enligt mig ) jag är 14 år och har puss fobi.... varje gång jag ser någon pussas ser de sött men äckligt ut. jag har försökt en gång med mitt ex men jag klarade de tyvärr inte. Jag känner mig feg liksom.... alla mina kompisar pussade för första gången när dom var typ 9-11 år. hoppas ni kan hjälpa mig // en tjej med en konstig fobi

Svar: hej! Det kan ju kanske bero på att du känner dig osäker och inte bekväm med det, kanske att du dig narvös och då blir det ju inte så mysigt. Eller så kanske den du ska pussa inte är rätt? Du kanske inte är jätte kär och då kanske det kan kännas fel och inte alls mysigt, vi vet inte riktigt vad vi ska svara, men försök att övervinna det, desto mer man gör en sak som känns jobbigt desto lättare blir de, man måste gå emot de som känns jobbigt för att övervinna det. Hoppas de bli bra, kram/ sandra & josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0