Bara vänner?

Fråga:
hej sandra och josse ;) jag har ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med... jag och min bästis ( som är en kille ) har varit ihop 2 gånger nu. Nu är vi bara bästisar och han har en flickvän och jag har halvt en pojkvän.. men det känns som han inte kan släpa de. varje gång vi är ( som är väldigt ofta ) tittar han på mig hela tiden och vill typ röra mig m.m och jag vill inte att han gör så nu när han har någon annan. och jag träffar 2 av hanns systrar ganska ofta och dom avslöjar att han pratar om mig ganska ofta och han tycker jag är snygg... och hans kompisar ( killkompisar ) säger samma sak. Asså vad ska jag göra för att han ska förstå att han bara är min kompis nu ??
ps: det var han som gjorde slut!

svar:¨
 Hej Emmy! kul att du har hittat hit.
Eftersom att ni är bästavänner så borde ni ju kunna prata om rätt så mycket , så som vi alltid brukar säga, prata med honom. Be honom förklara hur han känner och vad det är han vill. Och säg att du inte tycker det är okej att han håller på med dig medan han har flickvänn. Och han verkar ju fortfarande ha intresse för dig eftersom att han vill vara nära dig och han pratar mycket om dig hemma och säger till folk att han tycker du är snygg med mera. Så vi förstår inte riktigt varför han gjorde slut ? eftersom han fortfarande verkar intresserad. Men vi tycker du ska prata ut med honom , fråha honom hur han känner och förklara också att du tycker det känns fel när han håller på. Och tala om för honom att ni bara är kompisar. Hoppas att det löser sig, och det skulle vara super kul om du mejlade oss eller något och berättar hur allt blev?
/ Sandra & Josse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med er? :)

2012-06-20 @ 09:37:50
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej Kaffehörnan här

Nu har jag en otrolig generös tävling

Man har chansen att få minst 100 flyers som jag delar ut skåne runt



Din header samt ett budskap på för just din blogg



Kika in



http://kaffehornan.blogg.se/2012/june/flyerstavling.html



Detta är absolut ingen reklam från min sida

Kanske ej läsr din blogg normalt, vill ge alla chansen

2012-06-20 @ 17:09:28
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emmy

hej, jag emmy här igen, jo, nu är det så att killen har berättat att han fortfarande är kär i mig, och han kanske vill ha ett förhållande igen, men han vet inte. Just nu är båda två singlar. Men han chattar med en annan på fb. Men han skrev en text på fb till mig att han nog ska sluta skriva med henne. Men asså han är inte så bra att förklara sig. Asså jag vet inte hur han vill ha de ?? så man kan säga att det börjar bli bra... tror jag!

Svar: Hej Emmy! kul att du hör av dig igen.Vi tycker att du ska be honom bestäma sig och fråga hur han vill ha det , du ska inte behöva sitta och vänta på att han ska bestäma sig hur han vill göra. Men du vill ha ett förhållande va? men hoppas att det går bra och om ni blir tillsammans igen så hoppas verkligen det håller och att ni får det bra tillsammans , kram på dig!
lovehealthy.blogg.se

2012-06-26 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0