Gömd kärlek

Fråga:hej... igen .... 
jo att jag vet inte vad jag ska göra just nu. Jag har en killkompis som heter Matte och han vill bli ihop med mig igen. Men de är en sak som kommer i vägen. Jo han ignorerar mig totalt när han är med sina kompisar ( förutom simon för jag är kompis med han med ) och sedan när vi bestämmer att vi ska va kommer han aldrig. Alla jag känner säger att jag ska lämna honom, hitta en bättre killkompis, men jag kan inte släppa honom, han vet inte att jag känner såhär och jag vågar inte prata med honom om detta.... nu vet jag inte vad jag ska göra och gråter mig tillsömns varje natt. Det värsta är att jag älskar honom enormt mycket, men bara för han gör såhär mot mig börjar jag sakta tröttna. Man ska inte behöva gråta så mycket som jag gör just nu. Och en annan sak är att jag är expert på att göra fake smile som alla tror är sanna. så typ ingen vet hur jag egentligen känner... snälla jag behöver eran hjälp 
 
Svar: Hejsan! Eftersom att han vill bli tillsammans med dig igen så har han ju självklart känsor för dig, men om man har det så ska han ju inte ignorera dig när han är med sina kompisar? han ska ju visa upp dig och säga hur stolt han är över dig. och vi vet att det är svårt med det bästa sättet att hitta en lösning på detta .. kanske det ända sättet att få en lösning på detta är att du prata med honom om det , eftersom att ni är kompisar/tillsammans. så måste ni kunna prata med varandra om hur ni känner annars kommer det aldrig funka. berätta för honom hur du känner och hur jobbigt du tycker det är att bli ignorerad och berätta för honom att du verkligen är ledsen för det här och fråga honom varför han gör som han gör? och han ska få dig att skratta och må bra! och vi vet att det verkligen inte är lätt att ge upp någon man tycker om så sjukt mycket, men det gäller att kämpa, hitta lösningar och PRATA med varandra om det. och om det fortsätter och du känner dig ledsen så måste du göra det som får dig att sluta gråta och få dig att bli lycklig, det förtjänar du, alla förtjänar att vara lycklig. och ingen förtjänar någons tårar. 
 
hoppas det löser dig , vi håller tummarna och om det är jobbigt att prata om det öga mot öga så kan du alltid ringa eller skicka iväg ett sms. 
 
/ Sandra & josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0